اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خبر خوب| «آقاجان» آباد می‌شود

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: به خاطر مشکلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی در محله آقاجان وجود داشت، تخریب خانه‌های مخروبه و پاتوق شده برای معتادان در حال انجام است که این املاک با هماهنگی‌های صورت گرفته جهت رفاه و آسایش مردم ساماندهی می‌شوند.

خبر خوب| «آقاجان» آباد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه -  پرستو چمنی، ۹۴ خانه مخروبه در محله آقاجان شهر کرمانشاه با هدف کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی در دست تخریب است. ساماندهی این محله در بازدید وزیر کشور در سفر استانی به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه طی بازدیدی که از تخریب خانه‌های مخروبه  این محله داشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تقدیر و تشکر اهالی محل از این اقدام نشان دهنده خواسته مردم است.

وی یادآور شد: آقاجان از محله‌های قدیمی کرمانشاه و جایگاه ۳۵ خانواده شهید است. خانواده شهدا، حافظان قرآن و... در این محل زندگی می‌کنند لذا این طرح در پاسخ به خواسته مردم است.

آمویی ادامه داد: به خاطر مشکلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی در محله آقاجان وجود داشت، با تلاش همگانی به ویژه شهردار منطقه هشت تخریب خانه‌های مخروبه و پاتوق شده برای معتادان در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: مرحله اصلی کار بعد از تخریب؛ جمع‌آوری معتادانی است که در این خانه‌ها بوده که بخشی به کمپ‌های ماده ۱۶ منتقل شده‌اند.

وی با تأکید بر ساماندهی منازل تخریب شده، اضافه کرد: املاکی که تعدد جرم داشتند، با هماهنگی قضایی جزء اموال دولتی می‌شوند که با هماهنگی‌های صورت گرفته جهت رفاه و آسایش مردم ساماندهی می‌شوند.

آمویی با بیان اینکه بعد از انجام کارهای عمرانی و فرهنگی محله باید به دست خود مردم سپرده شود، گفت: خود مردم محله بعد از ساماندهی توسط عوامل اجرایی و دستگاه‌های حاکمیتی، دیگر اجازه ندهند این مناطق و منازل پاتوق افراد مخل نظم و امنیت شود. 

در این طرح قرار است ساختمان‌هایی که مالک ندارند توسط شهرداری تخریب و به فضای فرهنگی، پارک و فضای سبز تبدیل شود.

مهدی معنوی شهردار منطقه هشت در این رابطه، اظهار کرد: فعلا در مرحله اول ۹۴ پلاک که موجب سلب آسایش اهالی محله شده، برای تخریب معرفی و شناسایی شده است.

وی ادامه داد: تقریبا به مراحل آخر تخریب نزدیک شده‌ایم و در صدد هستیم در این محله کار جهادی انجام دهیم تا مردم در امنیت و آرمش خاصی قرار گیرند.

شهردار منطقه هشت گفت: بعد از کارهای عمرانی کارهای زیباسازی محله آقاجان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول